Redes Sociales
Clasificaciones
Las "Otras noticias"

La Gallega saca nuevas normas de juego

June 2, 2020

La federación ya va pensando en la próxima temporada y ha publicado las nuevas normas de juego para la próxima temporada.

 Unas reglas en donde la mayoría son pequeñas faltas que muchas veces beneficiaba al infractor antes que al que recibía la falta lo que hacía que el espíritu de la misma no se pudiese cumplir.

 

Quizás la mas importante de todas es la del fuera de juego en donde un defensor que hace mano pese a estar el atacante en esa posición y que el arbitro no haya pitado se considera mano voluntaria. Una medida que posiblemente lleve a confusión pero que como mínimo va a hacer que no haya tanta presión hacia el arbitro antes que tome su decisión, pues el típico defensa cogiendo el balón con la mano para que piten un fuera de juego dejara de existir con toda seguridad.

 

También destacable la norma de la mano, una norma que ya es habitual que todas las temporadas de cambien de alguna forma. En esta podemos ver como por fin delimitan con claridad lo que es un miembro superior y lo que no, dejando al hombro como un elemento del tronco y por lo tanto no es mano jugar con el hombro.

 

También destacable la anulación de las “famosas” tarjetas amarillas por no dejar sacar el balón con rapidez en una falta. Quizás esa tarjeta era excesivamente rigurosa con respecto a otras acciones, pero también es cierto que son decisiones decisivas al impedir una acción de gol.

 

Aquí os dejamos las variaciones de la reglamentación escrita en Gallego. Cinco son las normas que se cambian y una aclaración sobre el saque de puerta bastante interesante.

 

Regra 1. O terreo de xogo

Os postes e o traveseiro poderán ter perfís resultado da combinación de catro formas básicas.

 

Regra 10. O resultado dun partido

As advertencias e as tarxetas amarelas mostradas durante o partido non se terán en consideración nas quendas de penaltis.

 

Regra 11. O fóra de xogo

No fóra de xogo, a infracción por man voluntaria dun defensor considerarase "acción voluntaria".

 

Regra 12. Faltas e conduta incorrecta

Infracción por man

• Fixouse a liña que separa o ombreiro e o brazo por baixo da axila para considerarse man.

 

• Unicamente sinalarase a man "accidental" dun atacante ou dun compañeiro de equipo se o contacto ten lugar inmediatamente antes de marcar gol ou dunha ocasión manifesta de gol.

 

• Poderá amoestarse con tarxeta amarela ou expulsarse con cartón vermello ao gardameta que toque antirreglamentariamente a pelota unha segunda vez tras renovar o xogo (saque de meta, despois dunha falta, etc.), mesmo se a tocase coa man ou o brazo.

 

• Todas aquelas infraccións (non só as faltas) nas que "se interfere nun ataque prometedor ou se acaba evitando" sancionaranse con tarxeta amarela.

• Amoestarase con tarxeta amarela ao xogador que non respecte os 4 metros de distancia obrigatoria nun balón a terra.

 

• Se o árbitro concedese vantaxe ou permitise a execución dun tiro libre "rápido" tras a comisión dunha infracción que "interfere nun ataque prometedor ou acaba evitándoo", non se mostrará tarxeta amarela.

 

Regra 14. O penalti

• Non se sancionará con infracción algunha aos gardametas se, tras a execución dun penal, o balón non entrase na portería ou viñese rebotado desta (sen que o toque o gardameta), a menos que a infracción afecte claramente o lanzador.

 

• Advertirase ao gardameta que cometa unha infracción unha primeira vez, e mostraráselle tarxeta amarela en caso de reincidencia.

 

• Sancionarase ao lanzador dun penal se este e o gardameta cometesen unha infracción exactamente no mesmo instante.

 

Aclaración das normas

Se nun saque de meta ou tiro libre, o porteiro eleva a pelota cara a un compañeiro, e este devólvella coa cabeza ou o peito para que o gardameta recóllaa, repetirase o saque e non se sancionará a acción, a menos que se repita.

 

Please reload

Patrocinadores
Entrevistas
Equipos de base
Horarios de entrenamiento