Redes Sociales
Clasificaciones
Las "Otras noticias"

Campaña federativa "Faino por el@s"

November 22, 2018

La Federación quiere implicarse en el fomento de los valores que de manera intrínseca y los que se enseñan tiene el deporte del futbol y futbol sala.

Por tal motivo van a realizar una experiencia piloto con los benjamines de fútbol sala (este viernes jugamos en Casardomato por parte de nuestro club), en donde los padres serán los protagonistas por una vez además del partido en sí.

 

Todos los clubes recibirán esta carta y de manera explicativa indica lo que tiene que hacerse para llevar a cabo esta campaña de “Faino por el@s”. Una media bastante concreta y que creemos muy acertada. Este es el texto de la campaña:


Estimado Club:


Desde a Real Federación Galega de Fútbol queremos informarvos da campaña “FAINO POR EL@S”que imos desenvolver durante esta tempada coas nais e pais de todos os nosos xogadores e xogadoras co fin de que sirva de impulso para o fomento dos valores do deporte en xeral e do fútbol sala en particular.

 

Pedímosvos todo o voso apoio e maila vosa colaboración para que sexa un éxito e, deste xeito, melloremos día a día o noso deporte. A campaña realizarase en todos os partidos de categoría benxamín defútbol sala que se celebren na nosa comunidade do 26 de novembroao 2 de decembro.


Os árbitros ao inicio dos partidos solicitarán dos adestradores emonitores que preparen a saída ao Fair Play previo ao partido dosseus xogadores/as da man dun adulto (nai, pai, familiar). No intre dosaúdo o árbitro entregará a cada nai ou pai un folleto informativo dacampaña.

 

Agradecendo de antemán toda a vosa implicación pola importancia de camiñar xuntos na formacióndos máis cativos recibide un afectuoso saúdo en nome de toda a Comisión de Árbitros de Fútbol Sala.

 

 

 


 

Please reload

Patrocinadores
Entrevistas
Equipos de base
Horarios de entrenamiento